Oldalak

2013. április 16., kedd

~ Chapter Three ~

New fejiiii *-*
Jó olvasást ;) Pls komikat :)




- Úristen – csaptam a homlokomra. Nem tudom, honnan indul a gépem.
Teljesen bepánikoltam. Először megpróbáltam leolvasni valamit a táblákról, de igazából azt sem tudtam mit kell rajtuk nézni. Ígyhát áttértem a másik módszerre. A kérdezősködésre.
Kb. 10 embert megkérdeztem, de senki sem tudott segíteni. A nagy rohanásban nekimentem egy nőnek, aki egy stewardess volt.
- Elnézést – kértem bocsánatot.
- Semmi baj – mondta, majd hozzátette: - Valami baj van?
- Hát... igen.
- Mondd el, hátha tudok segíteni.
- Nem tudom honnan indul a gépem. Londonba utazok – mondtam bátortalanul.
- Londonba? Hiszen én pont azon a gépen vagyok stewardess. Gyere velem. Amúgy Anne vagyok, tegezz nyugodtan – mondta kedvesen, és felém nyújtotta a kezét.
Kezetfogtam vele, majd én is bemutatkoztam:
- Az én nevem Olivia.
- Szép neved van – jegyezte meg, majd karon ragadott és elindultunk a gépünk felé. Szerencsésen oda is találtunk, de jól leszidtak minket, hogy majdnem lekéstük a járatot xD.
Gyorsan megkerestem a helyemet, és lecuccoltam :). Kicsit még mindig féltem, hogy le fognk zuhanni.
Nem, ilyenre nem is gondolhatok! Minden rendben lesz – gondoltam magamban.
- Kedves Utasaink! Kérjük foglalják el a helyeiket, és csatolják be az öveiket. Néhány perc múlva megkezdjük a felszállást.
Követtem az utasításokat, és becsuktam a szememet. Éreztem ahogy elindul a gép, de a világért sem nyitottam volna ki a szemem. A felszállás sikeres volt, túléltem xD. A gép nem zuhant le. Legalábbis eddig.
Végre kinyitottam a szemem, és megláttam a felhőket :). Nagyon szépek voltak. Óóó, hogy pont ilyenkor nincs nálam fényképező...
Egy ideig még nézegettem a felhőket, de meguntam. Így volt időm gondolkodni.
El se hiszem, hogy már úton vagyok Londonba. Ez egyszerűen felfoghatatlan érzés :). Kiskorom óta erről álmodtam. Egyszerűen imádom Londont. Egyszer jártam ott, de akkor is csak egy koncerten voltam, szóval nem nagyon tudtam szétnézni. Na majd Kate-et megkérem, hogy vezessen körbe a városban. Jajj... jut is eszembe. Ti nem is ismeritek Kate-et. Mesélek róla egy kicsit.
A teljes neve Kate Wednesday. Ő is félig angol, félig magyar, pont mint, én. Ovi óta ismerjük egymást. Akkoriban Magyarországon lakott. A szülei rettenetesen gazdagok, így rengeteget utaznak. Szerintem már simán körbeutazta a világot xD. A családjának világszerte hotelei vannak, többek közt Londonban is. Ott fogunk együtt lakni :). A Park Plaza County Hall-ban. Láttam róla képeket, és egyszerűen eszméletlen :D. Na de térjünk vissza Kate-hez.
1993. október 27-én született Londonban, szóval ő most 19. A haja vöröses-barna és vállig érő, a szeme pedig mogyoróbarna. Ha valamit szeretnék tőle kérni, akkor mindig Katie-nek szólítom xD. Alacsony, de nagyon erős, bátor és nem ajánlott vitába keveredni vele, mert a dumájával földbe döngöl. Van egy szívecskés tetkó a bal lábán, és egy "I'm a dreamer" felirat a bal karján (ilyen nekem is van, de a jobb kezemen, ez az LB tetkónk) :))). Kate is hatalmas 1D fan, csakúgy, mint én. Minden újságot megvesz, amiben megemlítik őket xD. Kissé megszállott (és akkor még enyhén fogalmaztam xD).
Már évek óta nem találkoztunk, de mindig is ő volt az én legjobb barátnőm. Mindig mellettem áll, akkor is, ha nincs igazam; nonstop (0-24) hívhatom a problémáimmal, még hajnali 3-kor is simán végighallgat xD; és nincsenek titkaink egymás előtt. Mindig mindent megosztunk egymással.
Mondjuk elég furcsa lesz itt Londonban. Szülők nélkül, a legjobb barátnőmmel. És ráadásul még dolgoznom is kell majd. A munka igazából nem is rossz. Kate apukája szerezte nekem. Az egyik ismerősének a cégénél leszek recepciós :). Szóval csak dumálnom kell majd, amit meg szeretek xD.
Jajj ne... Most vettem észre, hogy nincs nálam a fülhallgatóm. Istenem, de béna vagyok. Otthon hagytam.
Habár nem baj, mert jövőhéten anyuék elhozzák. Jövőhéten utánam hozzák majd a cuccaimat, mert ugyebár 1 bőröndnyi ruha nem lesz elég, és az összes cuccomat nem hozhattam magammal. Na majd Skype-on szépen elmondom anyunak, hogy mi kell, és mi nem.
Mivel zenét nem tudtam hallgatni, így játszottam a telefonomon. Pou-val :). Szeretem ezt a játékot, mivel Pou olyan kis aranyos. Ráadásul nagyon jó nevet adtam neki. Louis Kevin Pou xD. De sajna csíkos ruha nincs hozzá :/.
Nem sokkal később totál bealudtam. Az éjjel nem sokat aludtam, mert tegnap fent voltam vagy éjfélig, mivel Bianca-tel dumáltam Msn-en.
Bianca egy amerikai bartánőm. Vele még New York-ban barátkoztam össze. Csak úgy, mint Sam-mel. Ők ketten mindig együtt lógnak. Egyszerűen elválaszthatatlanok xD.
Fél 4 körül egy hangra lettem figyelmes.
- Kedves Utasaink! Viharba keveredtünk, így nem tudjuk folytatni az utunkat. Kénytelenek vagyunk leszállni a legközelebbi repülőtéren, ami Párizsban van....

Holnap délután jön az új :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése