Oldalak

2013. április 14., vasárnap

~ About me ~


A nevem Olivia Green. De a barátaim leginkább Liv-nek szólítanak (ha idegesíteni akarnak, akkor simán Oli-nak neveznek xD). 1994. június 8-án New Yorkban születtem (most 18 vagyok), három évig ott éltünk és utána költöztünk Magyarországra. Apa amerikai, anya pedig magyar. Nos... öhm... mit is mondhatnék magamról?
Szőke derékig érő hajam és kék szemem van. De sajna az alakom nem a legjobb és emiatt rengeteget csúfoltak már. De vannak akik így szeretnek, és ez a legfontosabb. 4 nyelven beszélek: angol, magyar, francia és német. Meg a szeretlek szó minden nyelven :D
A családom nem túl gazdag, de azért nem is szegény. Mindenünk megvan ami csak kell. Nincsenek testvéreim, de van egy kutyám ( Pufi ) és egy hörcsögöm ( Grace ). Imádom az állatokat. Szeretek rajzolni és zenéthallgatni. A képzelőerőmnek nincs határa. Kedvenc mondásom: „ A hülyeségnek van határa, de nekem meg van útlevelem.” :D
Kicsit rendetlen vagyok... na jó... nagyon is. A szobámban képtelenség bármit is megtalálni. Ha egy kis nyugalomra van szükségem, akkor kiülök az erkélyre és nézem ezt a nyüzsgő várost, Budapestet. Az erkélyemről gyönyörű panoráma tárul elém a Dunával és a Parlamenttel. Ha jó az idő, talán még a repülőteret is látni lehet. Egyszerűen imádom Pestet. Van itt minden :) Jobb helyre nem is költözhettünk volna. Na jó, azért akadna egy-kettő, mint például LA, Miami, New York ( habár ott már laktam, de azért visszamennék ), Hawaii, vagy esetleg London.
Még egy fontos dolog:
Imádom a One Direction-t! Ők egyszerűen tökéletesek ( nem, nem túlzok xD). Annyira szeretem őket, hogyha elkezdek róluk beszélni, akkor be sem áll a szám egész nap, mert mindig eszembe jut valami róluk. Ezzel szinte mindenkit az őrületbe kergetek, de ez is hozzám tartozik :)
Egyszer én is szeretnék olyan sikeres énekes lenni, mint az 1D-s fiúk. Ez az egyik álmom. A sok száz közül. De azon vagyok, hogy mindegyik teljesüljön... Mondjuk úgy, hogy kergetem az álmaimat :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése