Oldalak

2013. április 21., vasárnap

~ Chapter Eight ~

Szóval itt a 8-as is :)
Még egyszer elnézést szeretnék kérni, hogy tegnap nem raktam részt, csak a barátnőmmel mentünk a spar-ba jégkrémet venni, és kicsit elhúzódott xDD




Másnap reggel
Arra keltem, hogy valahol zene szól. Csak a telefonom ébresztőórája volt. Szerencsére Kate nem kelt fel, mert ő jó mélyen alszik. Ránéztem a mobilom képernyőjére, és láttam mennyi az idő. Reggel 6 óra. Uhh... Korán van, de nekem dolgozni kell mennem. Inkább hamarabb keltem, minthogy elkéssek, hiszen ez lesz az első napom.
Volt egy olyan érzésem, hogy elfelejtettem valamit. De valahogy nem foglalkoztam vele...
Gyorsan elmentem eltusolni, majd lementem reggelizni. Kerestem valami ehetőt a hűtőben. Szerencsére találtam is. Tojást. Így hát elkészítettem az én titkos recept alapján készült rántottámat. A felét megettem, a másik felét pedig meghagytam Kate-nek. Kicsit később ittam egy kávét, majd bevetettem magamat a ruhák közé. Csak valami egyszerűt vettem fel, hiszen a munkahelyemen úgyis kapok egyenruhát.
Mielőtt elmentem írtam Kate-nek üzenetet egy papírra.
"Szia. Mikor ezt olvasod, én már nem vagyok itthon. Kaja a hűtőben, a kedvencedet csináltam. Majd délután jövök.
Pussz: Olivia :)"

Szerencsére nem kellett taxiznom, mivel James elvitt. Elvégre erre való egy sofőr, vagy nem?
A munkahelyem egy kozmetikai szereket árisító cégnél volt. Amint belépte az épületbe, rögtön elindultam a főnököm irodája felé. A főnököm egy nagyon kedves nő volt, Sarah Hayes. Elmondta mi lesz a dolgom, és hogy mettől-meddig tart majd a munkaidőm. Hétköznapokon 8-tól 4-ig, szombaton pedig 8-tól 1-ig. A vasárnap pedig szabadnaaap xD.
Sarah megmutatta az öltözőt, ahol átvehettem az egyenruhát, majd máris munkába álltam. Kb. Annyi volt a dolgom, hogy egész nap a recepción üljek, és ha jön valaki akkor segítsek neki :). Nem egy megterhelő munka.

Kate szemszöge
Kb. 12 körül keltem fel. Jól elaludtam. Megtaláltam Liv üzenetét, így lementem a konyhába reggelizni, vagyis ez inkább már ebéd volt xD. Nem tudtam mihez kezdjek, amíg Olivia dolgozik. Úgy döntöttem, hogy filmet nézek. El is indítottam valamit, de fél óra után meguntam.
Áttértem az olvasásra. Kivettem Liv bőröndjéből az Szjg 7-et. Sose gndoltam volna, hogy egy magyar könyv is lehet ilyen jó. Simán best-seller lenne belőle :). Mivel nagyon gyorsan olvasok, néhány óra alatt kivégeztem a könyvet. Unalmamban már keresztrejtvényt fejetettem...
Fél hat körül Olivia esett be az ajtón hulla fáradtan. Odavonszolta magát a kanapéhoz, és ledobta magát.
- Na mi az? Ilyen fárasztó volt a munka? - kérdeztem tőle nevetve.
- A munka könnyű volt. A hazajövetel volt nehéz, mert valaki elfelejtette megadni James számát, és így nem tudtam neki szólni, hogy jöjjön értem. Másfél órát kellett gyalogolnom.
- Ja, hupsz. Bocsi, nem is gondoltam bele abba, hogy hogyan fogsz hazajönni...
- Hát köszi – mondta durcásan.
- Jajj ne haragudj már te szamár! - nevettem, de Olivia csak még jobban bedurcizott, amitől én elszomorodtam.
- Bevetted! - röhögte el magát kis idő múlva :).
- Ó de kis szenya vagy xD.
- Hogyis haragudhatnék rád? Szinte a tesóm vagy :) - mondta, és én megöleltem.
- Nálad jobb barátnőt kívánni se lehetne – mondtam neki.
- Tudom – kuncogott.
- A kis egós xD.
- Te beszélsz???
Elvoltunk egy darabig azzal, hogy eldöntsük ki az egósabb. Végül abban egyeztünk meg, hogy mindketten ugyanannyira azok vagyunk. De Olivia jobban xD.
- Júúj!
- Mi van már? - kérdezte fáradtan az én barátosném.
- Totál elfelejtettem valamit megkérdezni. Találtál valami jó viccet??? - kérdeztem úgy, hogy már majdnem belebújtam az arcába xD.
Tudniillik, hogy én mániákus viccgyűjtő vagyok :). Van egy üres könyvem, amibe leírom a legjobbakat. Ez az új hobbim :D.
- Hát talán – mondta Liv.
- Júúúj – sikitoztam. - Mondjaaaaad!
- 1 feltétellel.
- Mi az? - kérdeztem gyorsan.
- Szállj ki a képemből xD.
- Okés – hátráltam egy kicsit.
Végre belekezdett a viccmesélésbe :). A legtöbb szuperkirály volt. Fel is írtam őket.
Este támadt egy nagyon jó ötletem :).
- Tudom mit csinálunk ma! - kiáltottam.
- Csak nem a Phineas és Ferb-ből idézel? - kérdezte Liv röhögve.
- Neeem! Jajj amúgy holnap xD. Ma már nem lenne elég időnk – gondolkoztam.
- Miért mit fogunk csinálni???
- Megnézzük a várooost! - kiáltottam lelkesen xD.

Akkor holnap jön a folytatás ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése