Oldalak

2013. április 23., kedd

~ Chapter Nine ~

Jajj bocsi...
Megint nem hoztam időben a részt, de tegnap fel-alá rohangáltam, mert felvettek abba a suliba, ahová menni szeretnék xD




Olivia szemszöge
- Tudom mit csinálunk ma! - kiáltotta Kate.
- Csak nem a Phineas és Ferb-ből idézel? - kérdeztem röhögve. Nagyon nagy az a mese :DD. Tudom, hogy 18 vagyok, de én még nézem xD.
- Neeem! Jajj amúgy holnap xD. Ma már nem lenne elég időnk – gondolkozott.
- Miért mit fogunk csinálni???
- Megnézzük a várooost! - kiáltotta lelkesen xD.
- Jupííí – mondtam unottan.
- Jajj ne izélj már! - szólt rám. - Inkább menj és aludj, ha fáradt vagy.
- Jó ötlet – ásítottam.
Én el is mentem aludni, csak simán bedőltem az ágyamba, és már el is aludtam, mint akit fejbevertek xD.
Másnap délutánMa is 4-ig dolgoztam, de most szerencsére már megvan James száma, így tudtam neki szólni, hogy vigyen el. Kate-nek az a szerencséje, hogy elől hagyta a mobilját, és így megtudtam benne nézni. Kate telójába így van beírva: "Vén tata". Szegény James.
Mikor hazaértem láttam, hogy Kate a laptopot bújja.
- Ne tudd meg, mi történt – szólalt meg.
- Na mi? - vágatam le magam a kanapéra.
- One Direction szobrok vannak a Madame Tussauds-ban – mondta teljes nyugodtsággal.
- Hogy miiiiiiii???? - pattantam fel. Ha meghallom a One Direction nevet, akkor nyomban átváltozom egy sikítozó, őrülten tomboló tinilánnyá.
- Na akarsz jönni?
- Menjünk már! - ordítottam az ajtóhoz rohanva.
- Ez a beszéd! - nevetett Kate.
- Madame Tussauds vigyázz, jövök xD.
Szerencsére hamar odaértünk. Fél percenként kérdezgettem, hogy: "Ott vagyunk már???" xD. Tisztára, mint valami ovis.
Kb. 1 órát kellett sorbaállni a bejáratnál. Úgy látszik, nem csak Kate hallott az új szobrokról :).
Én tisztára ki voltam akadva, hogy nem mehetek be. Legszívesebben átverekedtem volna magamat a tömegen, és ajtóstul rontottam volna be az épületbe. Úgy látszik a rajongásomhoz társul az agresszív viselkedés is. Szegény Kate-nek hallgatnia kellett a hisztimet. Az őrületbe kergettem. Megértem. Ha találkoznék magammal, akkor tuti, hogy idegesíteném magamat xD. Na ezt mondt jól elmondtam :DD.
Levágtam magam egy padra, és a pulcsim ujját kezdtem el húzogatni (rossz szokás, anyu mindig panaszkodik, hogy ki vannak nyúlva a pulcsik ujjai xD). Nem sokkal később Kate sétált oda hozzám:
- Nézd mi van nálam – dugott az orrom alá két papírdarabot.
OMG! Ezek jegyek. JEGYEEEEEK! Oh yeah xD.
- Irány beee! - kaptam ki a kezéből a jegyeket. Rohantam az ajtóhoz, mint egy őrült, és hát mit ne mondjak, fel is kenődtem rá. Utálom az üvegajtókat... Mindig nekik megyek xD.
Odabent fotózkodtam Rihannával, Lady Gaga-val, és még sok más hírességgel. A végére hagytuk a legjobbat :). A One Direction-t :D.
Rettenetesen gigahatalmas sor volt a szobruknál, de megérte kivárni :).
Lassan odasétáltam, és alaposan szemügyre vettem a szobrokat.
Tisztára, mintha valódiak lennének... - gondoltam magamban.
Nem bírtam tovább. Elkezdtem sikítozni, és beálltam közéjük. Kate lekapott minket. Utána következett egy-egy kép mindegyikőjükkel. Volt néhány olyan kép is, amin Louis-t ölelgetem, vagy puszilgatom xD. Ha Kate nem állít meg, akkor simán lesmároltam volna a szobrot :DD.
- Liv, ez csak egy szobor – mondta.
- De olyan igazi – mondtam szinte áhítattal xD.
- Annak tűnik, de tudod nem minden az, aminek látszik – figyelmeztetett.
Kate meg a jó tanácsai... Az elején hülyeségnek gondolod amit mond, de a végén rájössz, hogy hasznos volt a számodra :).
- Tudom, tudom – helyeseltem. - Jajj. Most úgy felkapnám ezt a szobrot, és hazarohannék – mutattam Lou szobrára.
- Ne beszélj hülyeségeket, elkapnának xD.
Még Kate is simán megfújná a szobrokat, de tudja, hogy elkapnának minket. Mondjuk neki van elég pénze, hogy csináltasson magának :).
- Te, Kate – ráncigáltam a pulcsiját.
- Mi van? - kérdezte ingerülten.
- Vegyél nekem Louis szobrot – néztem rá cukin. - Ó, és Kevin-t se felejtsd el xD – helyesbítettem.
- Majd szülinapodra kapsz – vágta rá.
- De az sokára lesz – nyafogtam.
- A kis telhetetlen... Örülj, hogy kapsz. Kibírod – nevetett.
A Madame Tussauds után, még elmentünk megnézni a Big Ben-t, átsétáltunk a Tower Bridge-en, és persze felültünk a London Eye-ra is :).
Elkészültek az elmaradhatatlan "Pózolj a telefonfülkénél" és a "Pózolj az emeletes busznál" képek is xD.
Elmentünk még a Trafalgar Square-re is :) Tele volt galambokkal.
- KEVIIIIIIIIIIIIIN! - ordítottam magamon kívül xD. Kicsit se néztek hülyének. Még sikerült is megfognom az egyiküket (mármint az egyik galambot xD). Ő lett az én Kevinem :). Majd jövök meglátogatni :D.
Este hulla fáradtan estünk be a lakosztályunk ajtaján. Azt hiszem, félúton a szobámba menet elaludtam a padlón xD.

MIndjárt jön a kövi, és mégegyszer bocsi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése