Oldalak

2013. augusztus 29., csütörtök

~ Chapter Nineteen ~

Először is: HAPPY BIRTHDAY LIAM <3 :)
Nos meghoztam a következő részt :)


Másnap
Olyan fél 11 körül nagy röhögésre keltem. Rekord alvás xD. Kellett nekem fennmaradni hajnalig.
Felültem, és láttam, hogy csak a fiúk és Kate vannak itt. Visszafeködtem, és magamra rántottam a takarót. Akkor esett le, hogy kik is vannak itt.
A takarót levágtam az ágyról, majd gyorsan felültem, és így szóltam:
- Sziasztoook! Hogy kerültök ide?
- Szia :). Bejöttem megnézni téged, és éppen összefutottam a fiúkkal, és hát... elkezdtünk dumálni – mondta Kate.
- És miről dumáltatok? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Hát... rólad xD.
- Ugye nem mondtad el azt, amire gondolok? - idegeskedtem, és visszaemlékeztem egy nagyon cikis sztorimra még általánosból. Nem fejtem ki bővebben, mert uhh... nagyon ciki xD.
- Hát... izé.. talán megemlítettem... - dadogott össze vissza a lakótársam. Direkt nem használtam a barátnőm szót.
- Örihari – durciztam be. - Mizu veletek srácok? - fordultam az 5 dilishez.
- Semmi különös – válaszolták kórusban.
- Ti mindig mindent ennyire egyszerre mondtok? - csodálkoztam.
- Hát.. ahha xD – mondta Niall, miközben egy szendvicset evett. Nem is számítottam másra xD. Mindig kajál, de meg se látszik rajta. Bezzeg rajtam... Cöh.. Eszek valamit, és máris meglátszik rajtam...
Gonszi(gonosz) ez a sors xD.
- Amúgy mit mondott Katie arról a cikis sztoriról?
- Csak véletlenül kicsúszott a száján, de akárhogy könyörögtünk neki, nem árult el semmit, mert megígérte neked, hogy titokban tartja – magyarázta Lou.
- Olyan hülye vagyok. Katie, ugye nem haragszol? - mentem oda a fotelben ülő Kate-hez. - Tudom, hogy hiba volt, hogy nem hallgattalak végig, de azt hittem hogy elárultad nekik...
- Meggondolom – mondta sejtelmesen.
- Tudom, szörnyen hülye vagyok, megértem azt is, ha nem bocsájtassz meg, mivel most úgy tűnhet hogy nem is bízom benned – hajtottam le a fejemet.
- Te hülye! Komolyan azt hiszed, hogy tudnék rád haragudni? Te tényleg nagyon hülye vagy – ugrott a nyakamba nevetve.
- Óóó én hülye elhittem. De kis szenya vagy teee xD.
- Alap xD – vágta rá.
- Megjegyeztem – néztem rá csúnyám, majd el is röhögtem magamat a hülye arckifejezését látva. Tud pofákat vágni xD.
A délelőtt további részében(már amennyi maradt belőle) elhülyültünk xD. Láttam, hogy Kate elég gyakran tekintget Harry felé, és hát Harry is nézett párszor a barátnőm irányába :). Lesz itt valami xD. Ha nem alakulnak maguktól a dolgok, akkor majd én rásegítek :DD. Imádok beleszólni mások dolgába. Haragszanak is rám az elején, de utána belátják, hogy igazam volt. Áhh.. nem vagyok egós xD. Kicsit se :DD. Habár Kate-nek már van barátja. Chris. Nem szimpi nekem az a gyerek. Nagyon nem... De ez van.
Olyan 1 óra körül hozták azt a híres "kórházi ebédet". Valami förtelem volt. Uhh... De Niall képes volt megenni az egészet, és még ízlett is neki. Véleménye szerint az a levesre hasonlító valami húsleves volt xD. Hát ha ő mondja.
2 körül jött a nővér, és vitt a vizsgálatokra. Jót dumáltunk útközben. Csináltak vérvételt, meg röntgent, meg mittudom én mit. Nem értek én az orvososdihoz xD
Szerencsére mindent rendben találtak, szóval mehettem haza :).
Kate segítettem összerámolni a cuccaimat, és felöltözni. A fiúk vittek minket hazaa kisbuszukkal, mert Kate egyedül nem tudott volna bevinni, mivel hát nem épp egy erőművész xD, és én meg nem tudok stabilan megállni.
Mikor odaértünk a hotelhez Louis és Harry felcipeltek engem, hogy ne kelljen megerőltetnem magamat :). Mikor felértünk letettek a szokásos helyemre, a kanapéra. Ők ezt persze nem tudták, de szóltam róla nekik :DD. Indulás előtt mindenkitől kaptam egy nagy ölelést, majd így Lou szólt:
- Ha bármiben kell segítség, akkor hívjatok minket, és máris jövünk.
- Oké – egyeztem bele. Tudtam, hogy hiába ellenkeznék, Louis akkor is ezt mondaná. Ez alatt a nagyon rövid idő alatt ennyire megismertem :). No, meg ugyebár ott van az a sok infó, amit a netről szedtem meg az újságban olvastam.
Kate éppen a szobájában volt, mikör csöngettek.
- Majd én nyitom! - kiabáltam, és elindultam az ajtó felé. Nagy nehezen odaküszködtem magam, majd megragadtam a kilincset, és kitártam az ajtót.

Annyira meglepődtem, hogy még a szám is tátva maradt, mikor megláttam, hogy ki érkezett...


Hamarosan jön az extra hosszú rész Harry-vel a főszerepben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése