Oldalak

2013. augusztus 24., szombat

~ Chapter Eighteen ~

Itt az új rész :) A sok suliügy miatt mostanában nem nagyon tudtam hozni a részeket. És még ott a verébtábor meg minden xD

ohhh ez a kép :3

- Zayn! Felelsz, vagy mersz?
- Merek.
- Sétálj végig a folyosón, méghozzá felpucéran – vigyorgott gonoszan Harry.
Zayn levette a pulcsiját, majd a pólóját, és elindult kifelé.
- Ha most komolyan megcsinálja a feladatot, akkor én fejenállok xD.
- Kezdhetsz bemelegíteni, hidd el, ő simán megcsinálja – mondta Niall.
Feltápászkodtam az ágyról, és elindultam az ajtóhoz. Erről nem akartam lemaradni. Bűn kihagyni egy ilyet xD.
Zayn teljesen természetesen megindult a folyosón. Nem zavartatta magát. Mindenki őt nézte, de mégis természetesen viselkedett. Úgy, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga :DD.
Megint rámjött a röhögés, mert a folyosó közepén megállt, és elkezdett táncolni a rádióból szóló Gangnam Style-ra xD.
A fiúk rögtön csatlakoztak hozzá xD. Na ilyet se sűrűn látni, hogy az 1D egy kórházi folyosón Gangnam Style-ozik :DD. A szám végére totál fáradtan vánszorogtak be a kórterembe. A folyosón lévő emberkék is folytatták a dolgukat.
- Na akkor mutasd azt a fejenállást – mondta Zayn.
- Most nem tudom megcsinálni.
- Én nem hiszem el, hogy meg tudod csinálni – mondta Harry.
- Van róla képem – kaptam észbe. Gyorsan előkerestem a telóm képgalériában, és már mutattam volna meg, de láttam, hogy a képen épp fel, vagyis lecsúszott a pólóm. A barátnőm is pont jókor tud fotózni xD.
- Na mutiiiii! - mondta Lou.
- Nem-nem! - válaszoltam.
Sunyin összenéztek, majd elindultak felém. Tudtam, hogy a telefonomra pályáznak.
Gyorsan felugrottam az ágyra, és bebújtam a takaró alá. Hirtelen valaki elkezdett csikizni. Sikítozva röhögtem xD /Jó szokásom xD/.
Egyszer csak az orvos lépett be a szobába. Mindenki megdermedt.
- Hát itt meg mi folyik? - vonta fel a szemöldökét.
- Hát mi csak... - kezdte Harry.
- ELvagyunk – vágtam rá.
- Értem. Nos.. van egy jó hírem – mondta az orvos.
- Úúúú mi az? - kérdeztem kíváncsian.
- Holnap még elvégzünk pár vizsgálatot, és utána elhagyhatod a kórházat.
- Szupeeeeer! - könnyebbültem meg. Valahogy a kórház olyan lehangoló. Mondjuk, ha 5 ilyen dilissel töltöd az időket, akkor nem xD.
Az orvos már éppen az ajtóban volt, de visszafordult, és így szólt:
- Amúgy a sikítozásodat a folyosó végén is tisztán hallani.
Teljesen elvörösödtem. Ciki xD. Amúgy jó nagyot tudok akkor sikítani. Csoda, hogy a fiúk nem süketültek meg tőlem. Az kéne még. Akkor tuti, hogy az összes Directioner rám támadna xD.
Eszembe jutott, hogy talán kéne szólni Kate-nek, hogy holnap hazamehetek :).
Gyorsan tárcsáztam, és a második csörgés után fel is vette.
- Szia Liv. Hogy vagy? - kérdezte.
- Szió. Köszi, jól :). És te?
- Megvagyok.
- Az jó, de hidd el, most boldog leszel :). Vagyis remélem :).
- Júúj.. Mit akarsz mondaniiii?
- Holnap megyek hazaaaaaa!
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! - sikított Kate a telefonba.
- Te retardált barom! Megsüketülök – nevettem.
- Szép beszéd – koncogott Harry a háttérből.
- Hallgass Styles, vagy akkor megmutatom azt a képet Kate-nek is.
- Az meg ki? - értetlenkedett.
- A legjobb barátnőm, és egyben a lakótársam is.
- Jaaaa..
- Látom elvagytok – szólalt meg Kate a telefonban. - Öhm... Liv. Kérhetnék valamit? - kérdezte bátortalanul.
- Persze. Na mondjad – bíztattam.
- Kérsz nekem... autogrammot?
- Persze xD. Amúgy ezt volt olyan nehéz kinyögni?
- Igeeen – vágta rá. - Bocsi, de nekem most mennem kell. Holnap elmenjek érted?
- Hát nem tudom hogy lesz... - kezdtem.
- Mi szívesen hazaviszünk – mondta Louis.
- Köszi :).
- Akkor ez megoldva – mondta Kate.
- Jaja. Na puszi, szia – tettem le a telefont.
A fiúk olyan este 9-ig maradtak. Utána egyedül kuksoltam a sötétben.

Valahogy nem tudtam elaludni. Kb hajnali 2-kor végre csak sikerült.

Kövi rész hamarosan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése