Oldalak

2013. április 23., kedd

~ Chapter Ten ~

óóó most tökre a Ben Ten jutott eszembe xDDD
Am elértünk a 10-es részhez :) de jóóóó *-*

ohh mennyi Kevin <3


1 hete Londonban
Húú... El se hiszem, hogy még csak 1 hete vagyok itt :). Olyan, mintha egész életemben itt éltem volna. Na jó... Azért a közlekedést még szoknom kell, és néha megesik, hogy eltévedek xD.
Végre Vasárnap, így nem kellett korán kelnem. Kate rángatott ki az ágyamból 10 körül, mert tudja, hogy simán aludnék délig is xD.
- Mit csinálunk ma? - kérdeztem a tv-t bámulva.
- Pihenünk – felelt Kate ásítva.
- Akkor talán hagyhattál volna aludni – jegyeztem meg.
- De segítened kell!
- Miben? - kérdeztem furán. Na mi lehet az, amit nem tud Kate megoldani?
- Ma jön Chris, és elmegyünk ebédelni, de nem tudom mit vegyek fel. Segíts – könyörgött.
- Irány a gardrób – mondam ünnepélyesen xD.
Kate vagy százezer milliárdszor elmondta, hogy : "Kössziiii!".
- Ha mégegyszer megköszönöd, akkor nem segítek – szóltam rá.
- Oks. Kussolok.
- Úgy legyen – nevettem.
Kb. 11:30 felé lehetett, amikor felkiáltottam:
- MEGVAAAAAAN!
- Mi van meg? - rohant oda Kate.
- A ruhád, amit fel fogsz venni.
Megtaláltam azt a ruhát, amire Kate azt mondta, hogy eltűnt. Nem tűnt el, csak kupi volt a szekrényében xD. Amúgy egy virágmintás bézs színű ruha volt, ezt viselte az első randiján is :).
Gyorsan kerestünk még kiegészítőket is, majd nem sokkal később Kate elment. Nem akartam otthon unatkozni, így elindultam vásárolni.
Na igen... Azt se tudtam, hogy merre menjek. Támadt egy jó ötletem :).
Google Maps :). Na mire való, ha nem erre xD. Minden szép és jó volt, csak a térkép valahogy nem jelezte az útépítést... Így nagyot kellett kerülnöm.
Fél 1-re odaértem a plázához. Végig jártam az összes boltot, és mindenhol vettem valamit. Volt olyan bolt, ahol 1 órát töltöttem. Tele volt jó cuccokkal xD.
Minden bolt kirakatában volt egy olyan ruha, amiről azt gondoltam: "KELLLLLLLLLLLLL!" xD.
Mivel még csak 4 óra volt, úgy döntöttem, hogy megnézek egy filmet a moziban. Gyorsan felhívtam James-t, hogy vigye haza a cuccaimat.
A filmkínálat egyszerűen szuper vol :). Jobbnál jobb filmek. Végül az Alkonyat – Hajnalhasadás 2-re vettem jegyet. Vettem jó sok popcorn-t, és fél liter kólat :D. Az egész elfogyott. A film egyszerűen nagyon szuper volt, de a legjobb rész... Á, nem mondom el, lehet, hogy még nem láttad xD.
A film után beültem a kávézóba, és ittam egy forrócsokit. Közben az embereket figyeltem. Sok-sok boldog ember... Csak én lógok ki a sorból.
Hát igen... Én mindig is magányos voltam. Még egy családi ebédnél is egyedül érzem magam, pedig ott ülnek körülettöm a családtagok. Mindenki beszél mindenkivel, én meg csak ülök csöndben, és nézelődöm...
Gondolkodtam még egy kicsit, majd elmentem fornettit venni :). Kate egyszerűen imádja. Képes akár 3 zacskóval is befalni xD.
Na mostmár ideje volt hazaindulnom, mert tudtam, hogy a haza út nem fog simán menni...
A Google Maps állandóan lefagyott. Nem tudtam mi van vele, totál bedilizett. Inkább elindultam egy irányba, de lassan már azt se tudtam, hogy merről jöttem.
Megálltam egy téren galambokat etetni :). Sok-sok Kevin. Ahogy láttam volt pár Directioner a téren. Onnan tudom, hogy azt kiabálták: "KEVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!" xD. Jót röhögtem rajtuk. Mondjuk múltkor én is ugyanezt csináltam. Mondjuk én kiröhöghetek másokat, de ők nem röhöghetnek ki engem :DDD. Kate mindig ezt mondja.
Elővettem a telefonomat, és elkezdtem a galambokat fotózni xD. Sok jó kép készült. Nem sokkal később úgy gondoltam, hogy ideje lenne mostmár hazaindulni.
Megpróbáltam behozni a Google Maps-ot, miközben elindultam valamerre (ki tudja merre?). Majdnem elestem párszor.
Működj már, működj már, működjél... - mondogattam magamban. Ezt a Google Maps-nak üzentem. Nem tudom, hogy a tudatalatti üzeneteket tudja-e fogadni xD.
A nagy gondolkodásban nekimentem egy srácnak, aki éppen galambokat etetett.
- Jajj istenem, sajnálom... Ne haragudj, nem is figyeltem... Véletlen volt...- szabadkoztam.
- Semmi baj. Igazából az én hibám. Nem láttam, hogy jössz – mondta kedvesen. - Amúgy Louis Tomlinson vagyok.
- Dehogy is a te hibád... Én pedig Olivia Green vagyok – mondtam, majd kezet fogtunk, és akkor esett le, hogy mit is mondott. - Várj! Louis Tomlinson? Louis Tomlinson-t mondtál? - néztem bele az eszméletlenül kék szemébe.
Óvatosan bólintott. Ez volt az utolsó dolog amit láttam, mert hirtelen elsötétült a világ...

Holnap tényleg jön a kövi ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése