Oldalak

2013. április 19., péntek

~ Chapter Six ~

Na sikerült magamat géphez kényszeríteni :D
Ma annyira felidegesítettem magam az egyik hülyeségemen, hogy az nem igaz xD Na de ki a fene gondolná, hogy az infóverseny feladatlap két oldalas? :O most komolyan... és erre még azt mondják, hogy ha megcsináltam volna, akkor nyerhettem volna hát fúúúúúúúúúúúúúúúúúú
Bocsi, de ezt ki kellett adnom magamból :D
Jöjjön a rész :)




Csörgött a telóm, így felkellett vennem.
- Halló? - kérdeztem boldogan és franciául.
- Olivia, te vagy az? - kérdezte Anne.
- Ja, bocsi, igen én vagyok. Miért hívsz?
- Sikerült jegyet foglalnom a következő gépre, ami egy óra mulva indul. Vissza kellene jönnöd minnél hamarabb.
- Jajj, ne! Pont most? Rendben, sietek – mondtam szomorúan, majd bontottam a vonalat.
- Ki volt az? - kérdezte Juliette, mert látta, hogy szomorú vagyok.
- A repülőtérről hívtak, hogy mennyek oda, mert a következő gépre foglaltak nekem jegyet, ami 1 óra mulva indul. Így nem tudok találkozni a fiúkkal – keseregtem. - Kérhetnék tőled valamit? - támadt hirtelen egy ötletem.
- Persze. Mi lenne az?
- Léccy kérj nekem autogrammot. Léccy, léccy, léccy :). Utána meg majd küldd el nekem postán.
- Rendben. Na, de menj, le ne késd a gépet. Hívok neked egy taxit, mert nem tudlak kivinni. Nekem még maradnom kell – mondta Juliette.
- Amúgy biztos, hogy jó voltam? - kérdeztem félve.
- Jó voltál, nyugi – mosolygott.
- Ugye ezt most nem azért mondod, hogy megnyugodjak?
- Én? Dehogy is! Tudod, hogy csak az olyan dolgokat dícsérem, amik tényleg jók, tehát magamat – röhögött.
- És mostmár engem is – vágtam rá :).
Idő közben kisétáltunk az épület elé.
- Amúgy ne búsulj, van egy olyan érzésem, hogy fogsz te még találkozni a One Direction-nel.
- Úgylegyen :).
- Nekem vissza kell mennem – mondta Juliette. - Még van pár elintézni való.
- Oké. Szia, vigyázz magadra – mondam neki, miközben jó szorosan megöleltem. Szegényből majdnem kiszorítottam még a szuszt is xD.
- Szia. Hidd el, fogunk még találkozni. Hamarabb, mint gondolnád – jegyezte meg.
Nem tudtam megkérdezni, hogy mégis, hogy érti ezt, mert megérkezett a taxim. Gyorsan beszálltam, és elindultam a reptérre.
A reptéren minden simán ment, már bele jöttem ebbe a repülősdibe xD.
Egyszer csak eszembe jutott valami. Szólni kéne Kate-nek. Előkaptam a telómat, és már tárcsáztam is.
- Halló? - szólt bele a telefonba Kate.
- Szia, én vagyok az, Olivia.
- Szia Liv. Mikor jössz már végre?
- 7-kor indul a gépem, szóval 8-ra ott vagyok- mondtam. - Vagyis...várj! 7-re vagyok ott, az időeltolódás miatt.
- Oké – nevetett. - Na és melyik reptéren szállsz le?
- A Heathrow-i reptéren :).
- Na akkor majd 7-re kimegyek eléd barátosném xD.
- El ne késs te lüke. Mindig is meg akartam csinálni, azt, amit a filmekben szoktak. Tudod, amikor leszállok a gépről, és megpillantom a legjobb barátnőmet, és a nyakába ugrok xD.
- Jól van :). Legyen neked gyereknap. Összehozzuk :D.
- Úgy legyen, vagy akkor életed végéig ezzel foglak piszkálni xD.
- Jól van naaaaa! - mondta Kate.
- Csak vicceltem te kuku /ezt a szót csak néhányan ismerik xD/.
- Remélem is :D.
- Nekem mennem kell, mert még miattad lekésem a gépet. Akkor már 7 előtt 5 perccel legyél a reptéren. Ne feledd 7 előtt 5 perccel.
- Jól van, felfogtam, sziaaa – kiabálta bele a telefonba xD.
- Csáóóóó.
Imádom idegesíteni Kate-et. Ilyenkor mindig bedurcizik, én meg hatalmasakat röhögök rajta xD. Tévedés ne essék, én nem vagyok gonosz, csak fura a humorom :D.
Hát igen... Csak ezt az én "fura" humoromat nem mindenki tudja értékelni xD. Sajnálom azokat az embereket, együtt érzek velük :).
Kb. 5-10 perc múlva szólították a gép utasait, szóval elindultam. Mostmár szerencsére megtaláltam, hogy hová kell mennem, de csakis azért, mert Anne megmondta xD. Mihez kezdenék nélküle?
Az 1 órás út alatt az újságomat, a Popcorn-t olvasgattam. Az 1d-ről mindig van benne valami :). Mondjuk az egyik ismerősöm, Bianca szerint, idézem: "ezzel rontják az újság színvonalát" xD. Ugye milyen költői :D ? Hát ez az ő véleménye. Valamiért nem szereti a One Direction-t. Sam-mel még posztereket is gyilkoltak :'(. De mostanában, már leálltak ezzel. Nagy szerencséjük xD. Egyszer úgyis átállítom őket a "sötét oldalra" xD, ahogy ők mondanák :D.
Mielőtt leszálltam a gépről, megnéztem, hogy mindent elpakoltam-e. Kivételesen minden meg volt :). Kicsit fura, mert valamit mindig elhagyok. Kicsit szétszórt vagyok.
Leszállás után rögtön keresni kezdtem Kate-et a szememmel. Meg is találtam. Bent volt az épületben, és pont háttal állt nekem. Én egy hirtelen ötlettől vezérelve elkezdtem rohanni felé.
- KATIEEEEE! - kiabáltam, majd ráugrottam a hátára. Szerencsésen hasra is esett xD.

Holnap folyt köv :) ÉÉÉSSSS... Most aludtam be xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése