Oldalak

2013. augusztus 2., péntek

~ Chapter Fourteen ~

Azta xD a fourteen-t majdnem úgy írtam le, hogy forteen :D csak 10 éve tanulok angolt :)
Na szóval itt is a megígért rész



Louis szemszöge(2 órával korábban)
Elköszöntem a lányoktól, és el is indultam kifelé.
A folyosón sétálva előkaptam a telómat, és felhívtam Niall-t.
- Halló? - vette fel.
- Helló Niall, Louis vagyok. Merre vagy?
- Itthon – felelte, majd egy nagy csörömpölést hallottam.
- Mit csinálsz te otthon? Várj... Kitalálom. Kajálsz.
- Honnan tudod? - kérdezte döbbenten.
- Nálad nem nehéz kitalálni. Amúgy van még ott valaki?
- Harry itt van, de alszik.
- Ha felkel, akkor mondd meg neki, hogy ne menjen sehova.
- Oké. Helló – köszönt el, majd leraktam.
Szóval akkor Harry és Niall otthon, de a többiek vajon merre lehetnek?
Gondolkodtam egy kicsit, majd hívtam egy taxit. Tudtam hol keressem Zayn-t. A fodrásznál xD.
Nagy szerencsémre meg is találtam ott. Már csak Liam hiányzott, de ő piknikezni ment Danielle-el, de kb. fél óra múlva hazaér.
Zayn-el hazamentünk, és vártuk Liam érkezését. Niall szokás szerint a konyhában volt, Harry pedig fent horkolt xD.
- Srácok megjöttem! - lépett be az ajtón Liam.
- Oké, akkor mindenki itt van – csaptam össze a tenyeremet.
- NIALL, HARRY! - kiabáltam jó hangosan, hogy meghallják.
- Mi van? - hallattszott egy hang a konyhából.
- Gyere ide.
- Megyek – morogta Niall.
- HARRY! - kiabáltam fel az emeletre újból.
Nem válaszolt. Az nem létezik, hogy ezt nem hallotta. Felszaladtam a lépcsőn, majd berontottam a szobájába. Még mindig aludt. Elkezdtem lökdösni, bökdösni, de nem kelt fel. Hirtelen támadt egy jó ötletem xD.
Odahajoltam a füléhez és ezt súgam neki:
- Egy nagy olló van előtted, ami egyre közelít hozzád. Hirtelen ott termett melletted, és levágta a hajadat.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ – pattant ki az ágyból ordítva.
Én a földön fetrengtem a röhögéstől xD.
- Ezt most muszály volt? Láttam magam előtt az ollót, és azt is, ahogy levágta a hajamat – kapott a hajához rettegve. A hasamat fogtam a röhögéstől.
- Ezt mind1 hányszor játszom el veled, mert mindig vicces xD.
- Ja... Nagyon... - morgott Harry.
- De megérdemelted azok után, amit Kevinnel tettél.
- Igaz... Amúgy minek kellett felkelteni? - kérdezte.
- Mert mondani akarok valamit. Mindenki itt van, szóval gyere le a nappaliba.
Lementünk, és mindenki elfoglalta a helyét.
- Nos, most hogy itt van mindenki, azt hiszem bele is kezdhetek.
- Miről van szó? - kérdezte Liam.
- Arról, hogy találkoztam egy lánnyal, és...
- Ezért kellett elrángatnod a fodrásztól? - kérdezte Zayn.
- Ez nem minden. Szóval találkoztam egy lánnyal, és ő annyira megijedt tőlem, hogy elájult, és most bent van a kórházban – magyaráztam. - Megígértem neki, hogy bemegyünk hozzá mindannyian. Szóval ma megyünk meglátogatni :).
- Oké, de ugye nem egy őrülten sikítozó rajongó? - kérdezte Liam.
- Nyugi, nem az. Legalábbis amikor bent voltam nála, akkor teljesen normálisan viselkedett – emlékeztem vissza.
- Na, és mikor megyünk? - kérdezte Niall.
- Azt ígértem, hogy 6-ra megyünk.
- Oké. Most 5 óra van, szóval mindenki menjen, és hozza rendbe magát. 17:25-kor mindenki legyen itt – adta ki a parancsot Liam. Hát igen... Rá mindenki hallgat.
Mindenki elment a dolgára. 17:25-kor Zayn-en kívül már mindenki az ajtó előtt állt.
- ZAYN! GYERE MÁR! - ordítottam be a házba.
- Mindjárt – kiabálta vissza.
Amikor ezt mondja, akkor tutira nem jön egyhamar, úgyhogy fogtam magam, és berontottam a házba. Hát persze hogy a tükör előtt igazítgatta a haját...
- Gyere már – kezdtem el húzni a karjánál fogva. - Nem egy divatbemutatóra készülsz.
- De ha követnek minket a fotósok, akkor nem lehet rossz a hajam – oktatott ki.
- Jól van... De indulhatnánk végre? - kérdeztem.
-Persze – felelte.
Bepattantunk a kocsiba, és elindultunk végre. Most hagytam, hogy más vezessen, mert én csigalassan vezetek. És most siettünk.
Leparkoltunk a kórház parkolójában, és mindenki felvette az álruháját, ami egy sapka, egy bajusz és egy napszemcsi xD.
A recepción megkérdeztük, hogy merre találjuk Oliviát, majd elindultunk felfelé.
A kórterme ajtaja előtt lefékeztem. Bekopogtam, majd eljátszottuk a kopp-kopp viccet xD. Mikor kinyitottam az ajtót, mind az 5-en egyszerre mondtuk:
- Hi we're One Direction (Szia, mi vagyunk a One Direction) /Ne is tagadd, tudom, hogy a hangjukon olvastad xD/.
Ezt előre megbeszéltük xD.

Olivia szeme csak úgy ragyogott. Látszott rajta, hogy majd szétveti a boldogság xD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése