Oldalak

2013. augusztus 5., hétfő

~ Chapter Fifteen ~

Ahh... a gépem tegnap rakoncátlankodott, ezért sajna nem tudtam hozni részt :/
De ezt most azonnal pótolom :)



Louis szemszöge(még mindig xD)
- Hi we're One Direction (Szia, mi vagyunk a One Direction).
Olivia szeme csak úgy ragyogott. Látszott rajta, hogy majd szétveti a boldogság xD.
- Úristen, sziasztok :). - moundta. - Olivia Green vagyok, de szólítsatok Liv-nek.
Nem úgy tűnt, hogy valaki meg akarna szólalni, így rákezdtem:
- Ők itt Liam, Harry, Zayn és Niall – mutattam a fiúkra.
- Tudom – mosolygott. - Ne ácsorogjatok ott az ajtóban, gyertek be.
Úgy látszik, hogy ez az ajtóbán ácsorgás One Direction szokás xD.
- Hogy vagy? - léptem oda Liv ágyához.
- Már jobban :).
- Amúgy mi is történt? Lou valahogy elfelejtette említeni a kötést a fejeden – kérdezte Liam.
Hupsz, erről valóban elfelejtkeztem.
- Hát... Mikor elájultam, akkor betört a koponyám, mert van egy ilyen betegségem, ami miatt... izé...könnyen törnek a csonjaim – kereste a szavakat Liv.
- Jújj – szörnyülködtek a srácok.
- Amúgy nem vagy éhes? - kérdezte Niall. Gondolhattam volna, hogy csak arra vár, hogy megnézhesse magának azt a híres kórházi büfét xD.
- Most hogy említetted, kezdek kissé megéhezni – kordult egyet a gyomra, majd elnevette magát.
- Akkor mindjárt jövök – mosolygott Niall, majd kirohant.
- Van egy olyan érzésem, hogy egy ideig nem fog visszajönni – nevetett Harry xD.
- Szerintem se – értett egyet Liv. - Amúgy ne haragudjatok, hogy ilyen szótlan vagyok, csak leragadtam ott, hogy ti vagytok az 1D, és most itt dumálok veletek.
- Mi is csak hétköznapi emberek vagyunk, szóval kezelj minket úgy, mint mindenki mást – mondta Liam.
- Ahha. Hétköznapi emberek vagytok, akik egyben világsztárok is, de nyugi, tudom kezelni. Vagyis próbálkozom xD – felelte Olivia.
- Ne világsztárként tekints ránk, hanem úgy, mint a barátaidra – mondtam.
- Miért? A barátaim vagytok? - kérdezte meglepettem.
- Persze :) - mosolyogtam.
- Jó tudni :D. Ez mégegy feldolgoznivaló... Amúgy mit csináltok mostanában? - érdeklődött.
- Pihenünk, pihenünk, ja, és pihenünk – vágta rá Harry.
- Jó program – nevetett Liv. - Amúgy mikor kezdtek majd megint dolgozni?
- Hát majd 2 hónap múlva kezdünk bele az új cd-nkbe – felelte Zayn.
- Júúj de jó :). Remélem hamar sikerül majd megszereznem. A Take Me Home-ért is sokáig kellett küzdenem... - mesélte Liv.
- Na majd akkor kapsz egy dedikált példányt belőle :) - ígértem neki.
- Kösziiii :D. Ez olyan szupiiiiiiiiiiiiiii :DD.
- Mi olya szupi? - kérdezte Niall, aki épp most lépett be a szobába, kezében egy rakás kajával.
- Úúúú! Kajaaaa! - kiáltott fel Liv.
- Úgy látom, mi nagyon jól megfogjuk érteni egymást :) - nevetett Niall.
- Na mit hoztál? - kíváncsiskodott.
- Ööö... Van itt hamburger, hotdog, sajtos-, sonkás-, és párizsis szendvics – sorolta a kajákat.
- Akkor kérek egy sonkás, és egy párizsis szendvicset. Amúgy a párizsiról jut eszembe... Niall, te tényleg nem tudsz "párizsiul"? - idézte Niall egyik mondatát a párizsi koncertről.
- Te erről honnan tudsz? - kérdezte Zayn döbbenten.
- Ott voltál? - kérdeztem mit sem törődve Zayn kérdésével.
- Hát nem emlékszel? Még meg is köszönted, hogy fordítottam amit mondtatok :).
- Teeeeeee... Te voltál az? - kérdeztem tágra nyílt szemekkel.
- Bizooony. Amúgy Juliette kért autogrammot?
- Ja, persze. De amúgy találkozhattál volna velünk... - kezdte Harry.
- Tudom, de éppen Londonba tartottam, de viharba került a gépem, és úgy kerültem Párizsba. Pont akkor hívtak, hogy indítanak egy gépet, amikor talizhattunk volna – meséltem szomorúan.
- Igazán kár – mondta Harry.
- Hát ja.... De végülis sikerült találkoznunk – vidult fel egyből Liv.
- Na mit csináljunk? - kérdezte Zayn.
- Ööö... Menjünk ki sétálni – pattant ki az ötlet Olivia fejéből.
- Okés.
- Indulás – állt volna fel, de a lábai nem tartották meg, így összeesett.
- Jól vagy? - kérdeztem, miközben a fiúkkal talpra állítottuk.
- Persze, de úgy látszik, ez a séta nem fog összejönni – szomorodott el.
- Dehogynem :). Csak kapaszokodj.

A fiúkra támaszkodva sikerült kijutnia az udvarra. Amit odakint láttunk, az nem volt semmi...

Hamarosan jön a folytatás :)) előre szólok hogy az egy nagyon-nagyon őrült rész lesz xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése